Proces

Het proces

Als eerst ging ik er voor zorgen dat ik alle onderdelen had. Dus alles gefreesd en 3d geprint.

Vervolgens heb ik het gefreesde onderdeel uitgezaagd. En aan elkaar geplakt. Ook heb ik er een versteviging tussen gedaan. Toen was mijn plan  om te gaan vacuüm vormen, en heb ik eerst het 3d-print deel geschuurd en plamuurt.

Vervolgens heb ik de hoofdband een aantal keren geschuurd en geplamuurd. En ook het vacuümvormdeel uitgezaagd en geschuurd.

Toen dit klaar was, ging ik de gaten bepalen. De gaten die het vacuümvormdeel en de hoofdband op elkaar houdt. Vervolgens ging ik ze spuiten. Tijdens het drogen heb ik de speakers in het technische gedeelte vast gemaakt.

Het spuiten was een aantal keren nodig. Dit was omdat het wat sporen aan de randen overliet. En dit dus niet super netjes was.

En uiteindelijk heb ik het in elkaar gezet!!

