Uitstraling BBQ

Met terugkoppeling op de les van afgelopen vrijdag, welke uitstraling wil je hebben voor je barbecue? Ik zou graag Elegantie uit willen stralen, hoe ga je dat doen? Wat is elegantie? Hoe zie je dat? Waarom ik elegantie uit wil stralen is, omdat barbecueën echt een ‘mannen-ding’ is. En ik vind dat vrouwen ook een kans moeten krijgen om dit te doen. Vrouwen vinden elegante dingen vaak aantrekkelijker. Dus omdat ik mijn barbecue graag verkocht wil hebben koos ik voor elegantie.

De opdracht die wij tijdens de les hebben gekregen is om een product te kiezen die de uitstraling van jou barbecue bevat. Ook moesten we het tegenovergestelde kiezen.

Ook heb ik bij de dingen die mij opvielen nog een soortgelijke producten gezocht. Om te kijken of het wel overeenkomt. Deze voorbeelden vind je in uitstraling-bbq.

Hieruit blijkt dus dat niet alle geometrische vormen met chamfers, elegant zijn. Dit zie je uit het plaatje met de verzinkboren. Deze chamfers dienen niet voor elegantie maar voor functionaliteit. Bij de diamant en de mobiele telefoon dient het wel als elegantie.

Bij glans valt het op dat het een duurdere uitstraling krijgt, zowel de ring als de nagels. Maar ook bij de shampooflessen geldt dit.

Elegantie is niet alleen zwart met een afstekende kleur, dit kan ook stoer worden. Wel zie je dat mat-zwart met glans-zwart ook een vorm van elegantie bevat.

 

 

