London Design Week en dergelijke

Dag allemaal, daar zijn we weer!

Weer eventjes iets over stage en mijn opzichten daarin. Inmiddels twee weken geleden zijn mijn stagebegeleidster en ik samen naar de London Design Week geweest. Heel leerzaam, dat als eerst. Al dacht ik dat het natuurlijk wat weg zou hebben van de Dutch Design Week, nou dat was naar mijn idee dus niet zo.

Het was meer een openhuizen dag, alleen dan voor winkels. Zij tonen dan al hun nieuwe dingen. Nieuwe ontwerpen, nieuwe materialen, in de hoop dat het verkocht gaat worden. Hier heeft mijn stage begeleidster ook veel nieuwe dingen opgedaan. En waar de designers op gehoopt hadden, nieuwe stoffen ingekocht!

Met als gevolg…. dat het deze weken erg druk is geweest! Zowel in de winkel, als bij het creëren van lampenkappen. Dus mijn projecten staan een beetje stil. Ik ben voornamelijk bezig met het maken van product tot lamp, dit komt omdat een klant een aantal producten ge-bedraad wilt hebben.

Nou mijn Engels gaat vooruit, en mijn Nederlands gaat steeds verder achteruit. Nee, dat zal ook wel mee vallen. Het lastige is alleen, als ik nu verhalen in het Nederlands moet gaan vertellen over wat ik gedaan heb, komen er alleen maar Engelse woorden in me op. Dit is aan de ene kant heel positief, mijn Engels gaat vooruit!!! Yaaaayyyy!! Maar dat mijn omschakeling van woorden nu achter blijft is een beetje jammer. Maar dat Nederlands verleer ik toch niet!

Hier een kleine sfeer impressie van de London Design Week!

 

 

