Voor zo ver, research

Nou nou, weer een update!

Mijn projecten tot zo ver! Voor mijn project een lamp te maken zonder elektriciteit hebben we een lamp bestelt om te kijken hoe de led daarin verwerkt is. Die komt maandag als het goed is binnen, ben benieuwd! Hier gaan we kijken hoe het technisch in elkaar zitten, en of wij dit kunnen verbeteren of toe kunnen passen op de lampen kappen, denk aan constructie of dergelijke.

Het project van de kinder lamp zijn we aan het kijken naar kinderspeelgoed en hoe we hierin een lamp kunnen verwerken, en speelgoed met combinaties met een lampenkap, het is de bedoeling dat de lampenkap erin terug komt, dus waarschijnlijk wordt het een lamp waarbij de staande houder gemaakt wordt van speelgoed oid. Hier zijn we nog niet helemaal over uit.

Ook kwam mijn praktijk begeleider ineens met het idee dat iets met een sweet jar leuk was, dus die hebben we ondertussen ook even besteld. En die komt volgende week als het goed is ook binnen.

Het project ‘de vrouwenlamp’ staat een beetje stil, en richten we ons eerst op de andere twee projecten.

Verder heb ik deze week nog van alles geleerd over lampen vervangen, fittingen etc. dus mijn kennis over elektriciteit is ook weer groter geworden!

