Mijn projecten!

Nadat ik de eerste weken alleen lampenkappen heb mogen maken, is het tijd geworden voor mijn eigen project!

Niet alleen lampenkappen maken trouwens, maar ook leaflets, een fotoshoot van de lampenkappen en op de site mogen plaatsen.

Dit alles was niet alleen lampenkappen maken, maar ook kennis maken met de engelse termen, het materiaal en de plek. Het leven hier, aan de andere kant van de weg fietsen, en continu Engels praten.

Maar dan is het eindelijk zo ver, mijn eigen projecten!
Ik heb drie projecten in een keer gekregen, zodat ik weet dat ik goed moet plannen. Aan eentje moet meer aandacht geschonken worden dan de andere, ook mag ik ze combineren. Super leuk dus!!

Mijn eerst project is een lamp ontwerpen zonder elektriciteit, oftewel gebruikmaken van led verlichting. Hier voor moet ik veel research doen, hoe krijg ik dit voor elkaar. Hoe weet ik welke lamp goed is, wat wil ik precies verlichten. Genoeg denk en zoek werk dus!

Mijn tweede project is een lamp ontwerpen voor kinderen, de leeftijdsgroep mag ik zelf kiezen. Maar ik moet wel uit kunnen leggen waarom deze vorm, en waarom deze leeftijdsgroep. Ook moet ik kijken naar de kleur, welke kleur spreekt het kind aan?

En het laatste, dus het derde project is een lamp ontwerpen voor een vrouw, ik mag hier een vrouw als voorbeeld nemen en moet ik dus ook een interview e.d. mee gaan houden. Een lamp maken naar haar wensen!

 

Genoeg spannends te doen de komende tijd, nou ik ga weer verder met mijn research!

 

 

 

 

 

