Brighton, the big city!

Ja hoor, ik ben er dan eindelijk! Stage in Brighton! Na lang wachten.. zijn de eerste dagen voorbij, ook mijn eerste stage dagen zijn alweer voorbij. Mijn Engels wordt langzamerhand steeds beter.

De dingen die ik al heb mogen doen op stage zijn vooral samplebooks mogen maken, en het proeven van het materiaal waar de lampenkappen mee gemaakt worden.

Ook hebben mijn stagebegeleider al besproken wat we nog allemaal gaan doen, daar zitten erg leuke dingen tussen. Van naar de London Design Week tot een antiek markt. Ik ben benieuwd!

 

Verder gaat het in Brighton ook heel goed, een leuke stad! Iedereen is erg aardig tegen me, en je wordt overal hartelijk ontvangen.  Ook hier heb ik nog een aantal plannen, de kerken is goed bekijken en niet alleen langs fietsen. In Brighton staan echt veel kerken, soms wel 3 in een straat. Het Design museum bezoeken. En nog wat dingetjes meer! Maar die zullen jullie vast nog een keer langs zien komen!

Als iemand nog vragen heeft over lampenkappen, ik weet er voortaan alles van!

 

     

