Stage! 

De school is pas net weer begonnen, maar al bezig met mijn stage te regelen! Dit jaar hoop ik stage te mogen in Engeland! Al het is een hoop geregel, maar het gaat allemaal lukken. Afgelopen jaar heb ik stage gelopen op de TU in Eindhoven bij de faculteit Industrial Design. Deze stage heb ik erg leuk ervaren, aan veel projecten mogen mee helpen. De stage was erg afwisselend, van lasersnijden tot een eigen rotomoulding machine maken! Die het uiteindelijk ook echt deed. Op deze stage ben ik er nóg duidelijker achter gekomen dat mijn engels een achterstand heeft. Hier kwam ik ook met buitenlandse studenten in contact die dingen aan mij vroegen en dat ik dan moest antwoorden, ‘oh help’ dacht ik dan vaak. Maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Maar toch kies ik er voor om dit jaar in Engeland stage te gaan lopen!

Nu hopen dat alles goed geregeld gaat worden, en dan wachten tot februari!

– op de foto zie je zowel mijn engels boeken, woordenboeken en een engels leesboek.

Dit leesboek heb ik gekregen op de TU van een van mijn stagebegeleiders. Die weten natuurlijk ook dat ik geen kei in engels ben. Deze stagebegeleider gunde het me om engels te leren! En dat ga ik nu doen ook!

🇬🇧

