Wie ik ben, wat ik doe & waarom dit!

Rara, wie ik ben. wat ik doe, en waarom dit.

Bij deze zal ik jullie een handje helpen. Mijn naam is Bente van den Tillaart. Ik ben 18 jaar oud. Geboren en getogen in het Brabantse dorpje Eerde. Dit is in de buurt van Veghel, Sint-Oederode en Schijndel. Ja, tegenwoordig kent iedereen Schijndel.. medemogelijke gemaakt door de New Kids films. En nee, het is niet ontploft voor degene die dat nog niet wisten.
In Eerde ben ik opgegroeid bij mijn ouders, samen met mijn zus en broertje. Daar valt verder ook niet veel te beleven. Korfballen doe ik daarom ook in Wijbosch, een klein kerk dorpje van Schijndel. Verder werk ik bij de Jumbo in het distributie centrum. En ga ik nog naar school, en daar is in principe dit blog voor.

De opleiding die ik volg is Industrieel Product Ontwerper, deze volg ik in Eindhoven op het Summa College. Dit is een technische opleiding met een creatieve kant. Op school leer ik van alles, van Nederlands tot Solid Works (een 3D CAD programma), van natuurkunde tot handtekenen.
Op deze blogsite zal je veel vinden over projecten die ik maak op school of waar ik in mijn vrije tijd mee bezig ben.

Ohja, wil je meer weten over mijn school? Kijk dan op:
www.iposumma.blogspot.nl

